Belépés Regisztráció

Gyakori kérdések


Kik csatlakozhatnak a portálhoz?

Az Odaadó Portál várja mindazokat, akik azonosulni tudnak a Portál által képviselt alapelvekkel, segítő és gondoskodó hozzáállásúak az idősebbekkel, és fontos számukra, hogy cselekvő módon vállaljanak szerepet a társadalomban. Szolgáltató lehet segítő szervezet, intézmény, egyéni vállalkozó, cégek, akiknek főtevékenysége összhangban van a portálon hirdetett szolgáltatási körrel, illetve önkéntesek, valamint azok az időskorúak, akik maguk is fel szeretnék ajánlani szakértelmüket, illetve idejüket mások számára.

Hogyan kell regisztrálni?

Az Odaadó Portál weboldal jobb felső sarkában a belépés gombra kattintva lehetőség van a regisztrációra. Attól függően, hogy felhasználóként, vagy szolgáltatóként regisztrál valaki, a felkínált mezők kitöltésével megtörténik a regisztráció. Erről minden regisztráló egy visszaigazoló emailt kap, amelyben egy linket talál. Ezt a linket jóváhagyva a regisztráció érvényesítésre kerül. Ezt követi a profilépítés a szolgáltatók esetében, míg a felhasználók szabadon kereshetnek a szolgáltatói profilok között.

Miért kell regisztrálni?

Az Odaadó Portál közösséget formál, olyan emberek közösségét, akik azonos értékrendet képviselnek, segíteni szeretnének és megbízhatónak vallják magukat. Ahhoz, hogy ezt a szellemiséget megtarthassuk szükséges a személyes regisztráció. A portálon található adatok védelme érdekében, a működési szabályok elfogadásához, a felelős felhasználás szabályainak betartáshoz, valamint a hatékony kommunikációhoz, szükséges, hogy ismerjük felhasználóinkat.

Mennyibe kerül a szolgáltatás?

Az Odaadó Portál használata ingyenes.

A szolgáltatók egyéni profilján található az ár, amely a szolgáltatás jellegétől függően kerül meghatározásra a szolgáltató által (például óránkénti díj, kiszállási díj, munkadíj, stb.). Amennyiben a szolgáltató többféle szolgáltatást kínál, díjképzéséről a személyes egyeztetés alkalmával, előzetesen érdemes érdeklődni.

Mit tegyek, ha a szolgáltatótól nem kaptam visszajelzést?

Ha a személyes kapcsolatfelvétel az Odaadó Portál felületén nem jár sikerrel a szolgáltató által megadott válaszidőn belül, akkor javaslatunk szerint miután megpróbálta még egy alkalommal, keressen hasonló szolgáltatást végző szakembereink között. Mivel a portál ingyenes, és a szolgáltatók nem az Odaadó Portál saját szolgáltatói, így a szolgáltató saját felelőssége az általa ígért válaszidőn belül visszajelezni a felhasználói kapcsolatfelvételre.

Mit tegyek, ha a szöveges értékeléssel nem értek egyet?

A szöveges értékelést csak valóságosan igénybevett szolgáltatás alapján lehet adni. Az értékelés során megjelenik a szolgáltatás igénybevételének ideje és a felhasználó neve. Ha a szöveges értékelés nem megfelelő, pozitív hangvételű, illetve nem kellően objektív, akkor a szolgáltatónak lehetősége van a Portál felé erről visszajelzést küldeni. Amennyiben akár a hangvétel, akár az értékelés objektivitása jogosan megkérdőjelezhető, a kifogásolt szöveges értékelés törlésre kerül.