Belépés

Hogyan működik?


Az odaado.hu bemutatkozási lehetőséget biztosít a gondoskodó, felelősségteljes vállalkozásoknak, szolgáltatást nyújtó intézményeknek, civil szervezeteknek, valamint az önkéntes munkát vállaló személyeknek (időseknek és fiataloknak egyaránt).

Szolgáltatást lehet kínálni anyagi ellenszolgáltatásért, illetve ellenszolgáltatás nélkül (önkéntes alapon).

A szolgáltatók feltüntethetik, ha bizonyos engedményeket biztosítanak árképzésükben.

Az idősek, és fogyatékkal élők, akik szolgáltatást ajánlanak fel az odaado.hu-n keresztül, ezt ellenszolgáltatás fejében, vagy önkéntes alapon, ingyen is megtehetik.

A bemutatkozáshoz regisztráció szükséges, a profilokat a regisztrált felhasználók láthatják.  A regisztráció szolgáltatóknak és magánszemélyeknek is ingyenes.

A hitelességét a regisztrált felhasználók által adott minősítés garantálja.

 

A regisztráció menete

Az oldal jobb felső sarkában, a BELÉPÉS menüpontra kattintva jelenik meg a regisztráció lehetősége.

A regisztrációhoz mind a szolgáltatásokat igénybe vevő felhasználók, mind a szolgáltatók esetében alap-adatokat kell megadni (név, e-mail-cím, lakóhely/szolgáltató hely (csak város) és irányítószám).

A regisztrációs űrlap kitöltése után az Odaadó e-mailben kér visszaigazolást a regisztrálótól. Az e-mail cím megerősítésével a regisztráció megtörtént. Innentől kezdve a felhasználó szabadon kereshet a szolgáltatók között, míg a szolgáltatók esetében a profil feltöltésére nyílik mód.

 

Szolgáltatói profil

A szolgáltatói csoport kiválasztása után a profil szerkesztői felületén a szolgáltatók felépítik saját szolgáltatói profiljukat. A kötelező adatok kitöltése mellett lehetőség van további bemutatkozó információk, tájékoztatók feltöltésére is. Ezek segítik a felhasználókat, hogy valóban a számukra legmegfelelőbb szolgáltatóra találjanak rá.

A kötelező profiladatok feltöltését és elküldését követően a profilt az Odaadó Portál aktiválja. Az aktiválás 24-48 órát vesz igénybe.

A profil aktiválását követően az adatok publikus része láthatóvá válik a felhasználók számára, az adatok megjelennek a felhasználók által indított keresések találati listájában.

 

Minősítő rendszer

Az minősítő rendszer több célt is szolgál. Az Odaadó szeretné ezen szempontok folyamatos figyelembevételével biztosítani, hogy az Odaadó közösséghez tartozó szolgáltatók munkájuk során hűen képviseljék portálunk szellemiségét. Ugyanakkor az Ön felhasználói visszajelzése hasznos más felhasználóknak is, segítséget nyújt a döntéshozatalban. Értékelése a szolgáltató számára is fontos, mert erősíti a bizalmat, illetve - kellő számú minősítés esetén - versenyelőnyt is jelenthet a szolgáltatónak

Minősíteni csak olyan szolgáltatót lehet, akinek a szolgáltatását ténylegesen igénybe vette a felhasználó.

Az Odaadó a kapcsolatfelvétel alapján emlékeztető üzenetet küld a felhasználónak, kérve a minősítő rendszer kitöltését, amely mind a felhasználók, mind a szolgáltatók számára fontos visszajelzés.

A megadott szempontrendszer szerinti minősítés mellett - amely egy kumulált mutatót hoz létre 1-5-ös skálán -, lehetőség van rövid szöveges értékelésre is. Kérjük, hogy amikor egy szolgáltatóról szöveges értékelést készít, azt jóindulattal és a lehető legobjektívebb hozzáállással tegye, amely támogatja a szolgáltatót szolgáltatása fejlesztésében, illetve elismeréssel jutalmazza meg kiváló munkavégzéséért. A nem megfelelő hangvételű szöveges minősítéseket munkatársaink automatikusan eltávolítják a felületről.

A szolgáltatók minősítése az alábbi szempontok szerint történik. A szempontokhoz írt állítások a szempont megértését támogatják és kizárólag példaként szolgálnak.

 

Megbízhatóság

Egyszerű volt kapcsolatba lépni, valamint pontosan elmondta, hogy milyen munkákat fog elvégezni és az előreláthatólag mennyi időt vesz igénybe.

Az árajánlathoz szükség szerint előzetes felmérést végzett, biztosította a szükséges eszközöket.

Megfelelő módon kezelte az időközben jelentkező esetleges problémákat, egyedi igényeket.

 

Pontosság

A megbeszélt időben jelentkezett az árajánlattal, a megbeszélt időben érkezett a helyszínre stb.

 

A munkavégzés minősége

A munkát magas minőségben, igényesen végezte el.

 

Gondosság

A helyszínt összetakarította, odafigyelt a rendezettségre.

 

Ár/érték arány

Az árat előre ismertette és az reális volt, kedvezményt biztosított stb.