Belépés Regisztráció

Hogyan működik?


Az odaado.hu bemutatkozási lehetőséget biztosít azoknak a vállalkozásoknak, szolgáltatást nyújtó intézményeknek, civil szervezeteknek, valamint az önkéntes munkát vállaló személyeknek (időseknek és fiataloknak egyaránt), akik gondoskodónak és felelősségteljesnek vallják magukat.

Szolgáltatást lehet kínálni anyagi ellenszolgáltatásért, illetve ellenszolgáltatás nélkül (önkéntes alapon).

A szolgáltatók feltüntethetik, ha bizonyos engedményeket biztosítanak árképzésükben.

Az idősek, akik szolgáltatást ajánlanak fel az odaado.hu-n keresztül, ezt ellenszolgáltatás fejében, vagy önkéntes alapon, ingyen is megtehetik.

A bemutatkozáshoz regisztráció szükséges, a profilokat csak a regisztrált felhasználók láthatják.  A regisztráció szolgáltatóknak és felhasználóknak is ingyenes.

A hitelességét a regisztrált felhasználók által adott értékelés garantálja.

 

A regisztráció menete

Az oldal jobb felső sarkában, a BELÉPÉS menüpontra kattintva jelenik meg a regisztráció lehetősége.

A regisztrációhoz mind a szolgáltatásokat igénybe vevő felhasználók, mind a szolgáltatók esetében alapadatokat kell megadni (név, e-mail-cím, lakóhely/szolgáltató hely (csak város) és irányítószám).

A regisztrációs űrlap kitöltése után az Odaadó Portál e-mailben kér visszaigazolást a regisztrálótól. Az e-mail cím megerősítésével a regisztráció megtörténik. Innentől kezdve a felhasználó szabadon kereshet a szolgáltatók között, míg a szolgáltatók esetében a profil feltöltésére nyílik lehetőség.

 

Szolgáltatói profil

A szolgáltatói csoport kiválasztása után a profil szerkesztőfelületén a regisztrálók felépítik saját szolgáltatói profiljukat. A kötelező adatok kitöltése mellett lehetőség van további bemutatkozó információk, tájékoztatók feltöltésére is. Ezek segítik majd a felhasználókat, hogy valóban a számukra legmegfelelőbb szolgáltatóra találjanak rá.

A kötelező profiladatok feltöltését és elküldését követően a profilt az Odaadó Portál aktiválja. Az aktiválás 24-48 órát vesz igénybe.

A profil aktiválását követően az adatok publikus része láthatóvá válik a felhasználók számára, az adatok megjelennek a felhasználók által indított keresések találati listájában.

 

Értékelő rendszer

Az értékelő rendszer több célt is szolgál. Az Odaadó Portál szeretné ezen szempontok folyamatos figyelembevételével biztosítani, hogy az Odaadó Közösséghez tartozó szolgáltatók munkájuk során hűen képviseljék portálunk szellemiségét. Ugyanakkor az Ön felhasználói visszajelzése hasznos más felhasználóknak is, segítséget nyújt a döntéshozatalban. Értékelése a szolgáltató számára is fontos, mert erősíti a bizalmat, illetve - kellő számú értékelés esetén - versenyelőnyt is jelenthet a szolgáltatónak.

Értékelni csak olyan szolgáltatót lehet, akinek a szolgáltatását ténylegesen igénybe vette a felhasználó.

Az Odaadó Portál a kapcsolatfelvétel alapján emlékeztető üzenetet küld a felhasználónak, kérve az értékelés kitöltését, amely mind a felhasználók, mind a szolgáltatók számára fontos visszajelzés.

A megadott szempontrendszer szerinti értékelés mellett - amely egy kumulált mutatót hoz létre 1-5-ös skálán - lehetőség van rövid szöveges értékelésre is. Kérjük, hogy amikor egy szolgáltatóról szöveges értékelést készít, azt jóindulattal és a lehető legobjektívebb hozzáállással tegye, amely támogatja a szolgáltatót szolgáltatása fejlesztésében, illetve elismeréssel jutalmazza meg kiváló munkavégzéséért. A nem megfelelő hangvételű szöveges értékeléseket munkatársaink automatikusan eltávolítják a felületről.

A szolgáltatók értékelése az alábbi szempontok szerint történik. A szempontokhoz írt állítások a szempont megértését támogatják és kizárólag példaként szolgálnak.

 

1. Megbízhatóság

Egyszerű volt kapcsolatba lépni, valamint pontosan elmondta, hogy milyen munkákat fog elvégezni és az előreláthatólag mennyi időt fog igénybe venni.

Az árajánlathoz szükség szerint előzetes felmérést végzett, biztosította a szükséges eszközöket.

Megfelelő módon kezelte az időközben jelentkező esetleges problémákat, egyedi igényeket.

 

2. Pontosság

A megbeszélt időben jelentkezett az árajánlattal, a megbeszélt időben érkezett a helyszínre stb.

 

3. A munkavégzés minősége

A munkát magas minőségben, igényesen végezte el.

 

4. Gondosság

A helyszínt összetakarította, odafigyelt a rendezettségre.

 

5. Ár/érték arány

Az árat előre ismertette és az reális volt, kedvezményt biztosított stb.